Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ: ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΣΤΙΣ 7 ΦΛΕΒΑΡΗ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

     Ζούμε σε μία χώρα που οι εργαζόμενοι τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα έχουμε μόνο υποχρεώσεις και κανένα δικαίωμα. Ο καθένας από εμάς στραγγαλίζεται από τα συνεχή μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση για το «καλό» μας…
Θέλουν να ζούμε με τον φόβο, γιατί έτσι γίνεται πιο εύκολη η δουλειά που τους έχει ανατεθεί και δεν είναι άλλη από την εξαθλίωση ενός ολόκληρου λαού, τη φίμωση, την πλήρη υποταγή και το ξεπούλημα της ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας. 
    Εμείς οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την αρχή της σχολικής χρονιάς δε σταματήσαμε να βρισκόμαστε στις επάλξεις. Δυστυχώς στην εποχή των μνημονίων και των δεσμεύσεων στην τρόικα, η παιδεία βρίσκεται στο στόχαστρο της κυβερνητικής πολιτικής και οι καθηγητές μαζί με τους μαθητές καλούνται να θυσιαστούν στον βωμό του χρέους.
   Στις 7 Φλεβάρη (ημέρα που εκδικάζεται στο ΣΤΕ η υπόθεση των διαθεσιμοτήτων των συναδέλφων μας) εμείς απεργούμε. Απεργούμε υπερασπιζόμενοι το δικαίωμά μας στην εργασία και το δικαίωμα του κάθε μαθητή αυτής της χώρας να έχει το σχολείο που του αξίζει!  
α. Διαθεσιμότητες-απολύσεις
Την ώρα που στα σχολεία υπάρχουν μεγάλα προβλήματα με ελλείψεις καθηγητών, η κυβέρνηση επιχειρεί να απολύσει εκπαιδευτικούς. Εργαζόμενοι που για σειρά ετών πρόσφεραν στο δημόσιο σχολείο, κινδυνεύουν στις 23 Μάρτη να μείνουν άνεργοι. Αυτό για τα σχέδια της κυβέρνησης είναι μόνο η αρχή, γιατί υπάρχουν δεσμεύσεις για 14.000 ακόμη διαθεσιμότητες-απολύσεις μέσα στο 2014 και η εκπαίδευση είναι μια δεξαμενή άντλησης μελλοντικών ανέργων. Για όλους εμάς αποτελεί ζήτημα τιμής να επιστρέψουν οι καθηγητές στα σχολεία και τους μαθητές τους που αυτήν τη στιγμή είναι μετέωροι και τους χρειάζονται.
β. Αξιολόγηση
Την ώρα που οι συνάδελφοί μας καταφεύγουν στα δικαστήρια ενάντια στην επικείμενη απόπλυσή τους, κάποιοι μας λένε να γίνουμε συνένοχοι στη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων που επιχειρεί το υπουργείο να εφαρμόσει εσπευσμένα στα σχολεία, δεν έχει ως στόχο να βελτιώσει τη λειτουργία τους. Αν υπήρχε άλλωστε τέτοια διάθεση, θα φρόντιζαν να υπάρχουν έγκαιρα καθηγητές, βιβλία και χρήματα, ώστε να καλύπτονται τα λειτουργικά έξοδα. Ουσιαστικά μας ζητούν να βάλουμε πλάτη ώστε να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία και με τη δική μας συναίνεση να συγχωνευτούν-κλείσουν άλλες 1676 σχολικές μονάδες, όπως αναφέρεται στον προϋπολογισμό του 14. Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι συνδέεται με την επικείμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και όλα αυτά  όταν  το ύψος των πιστώσεων για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα ανέλθει στα 1.577.718.000 ευρώ, ποσό μειωμένο κατά 215.368.391,94 ευρώ.
γ. Νέο Λύκειο
Επειδή οι μαθητές μας δεν είναι πειραματόζωα, ζητούμε την απόσυρση του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο και σε καμία περίπτωση να μην εφαρμοστεί φέτος στην Α΄ Λυκείου. Με το δεδομένο ότι σε πολλές περιπτώσεις (εξαιτίας της έλλειψης καθηγητών) τα μαθήματα δεν ξεκίνησαν έγκαιρα, η ύλη δεν είναι μελετημένη ώστε να μπορεί να διδαχθεί στις ώρες που ορίζει το αναλυτικό πρόγραμμα, η τράπεζα θεμάτων ακόμη δεν έχει καν δημιουργηθεί, δε θα επιτρέψουμε αυτή η προχειρότητα να ορίσει την τύχη των παιδιών μας. Να τονίσουμε βέβαια ότι φέτος το υπουργείο με τις εξαγγελίες και την αναλγησία του, έχει οδηγήσει το 91% των μαθητών στα φροντιστήρια, με ό,τι επιπτώσεις έχει αυτό για τις οικογένειές τους που αιμορραγούν οικονομικά.

     Όταν τον Σεπτέμβρη μιλούσαμε για απολύσεις, όταν λέγαμε ότι τα δημόσια σχολεία είναι υπό διάλυση, όταν εξηγούσαμε τι σημαίνει το Νέο Λύκειο για τα παιδιά μας, κάποιοι προσπάθησαν να πείσουν την κοινή γνώμη ότι είμαστε υποκινούμενοι. Τώρα αλήθεια τι έχουν να μας πουν;  



Απεργούμε και αγωνιζόμαστε γιατί πιστεύουμε ότι κανείς εκπαιδευτικός και κανείς μαθητής δεν περισσεύει από το δημόσιο σχολείο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.