Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023

Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών. Παρασκευή και 13/1 ΥΠΑΙΘ, 1μμ

 

Παράσταση διαμαρτυρίας την Παρασκευή στις 14:00 στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου. 

Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών: Παρασκευή και 13/1 ΥΠΑΙΘ, 1μμ, 

Άμεση μονιμοποίηση χωρίς ΚΑΜΙΑ προϋπόθεση ΟΛΩΝ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών 

(sidonistikoanapliroton.blogspot.com)

Παρασκευή και 13/1  ΥΠΑΙΘ, 1μμ

3ωρες στάσεις εργασίας από ΟΛΜΕ-ΔΟΕ

«Υπάκουοι/ες εργαζόμενοι/ες δούλοι ΤΕΛΟΣ!»

Άμεση μονιμοποίηση χωρίς ΚΑΜΙΑ προϋπόθεση ΟΛΩΝ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Νεοδιόριστοι και αναπληρωτές βαλλόμαστε το ίδιο

Δεν θα γίνουμε δούρειος ίππος της Κυβέρνησης για την εφαρμογή της Αξιολόγησης

Όπως είναι γνωστό, μετά τα δύο πρώτα χρόνια διορισμού, που ο/η εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται «δόκιμος», ακολουθεί η μονιμοποίηση με μια πράξη διαπιστωτικού περιεχομένου. Οι νεοδιόριστοι/ες του 2020 θα έπρεπε να είχαν μονιμοποιηθεί από τον Αύγουστο του 2022. Παρ’ όλα αυτά, το Υπουργείο Παιδείας, με προφορικές έως τώρα εντολές, έχει παγώσει τη διαδικασία μονιμοποίησής τους δηλώνοντας ότι πρέπει πρώτα να αξιολογηθούν!Επιπλέον, κάλεσε τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσηςπου κάτω από την πίεση του εκπαιδευτικού κινήματος προχώρησαν στη νόμιμη διαδικασία μονιμοποίησης των συναδέλφων, να ακυρώσουν τις σχετικές διαπιστωτικές πράξεις!Μάλιστα, Διευθυντής εκπαίδευσης στην Αττική ήδη προχώρησε στην ακύρωση της διαπιστωτικής πράξης μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020!

Οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι τόσα χρόνια τρέχουν με μια βαλίτσα στο χέρι απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη σχολική χρονιά για να λειτουργήσουν τα σχολεία. Ακόμα και τώρα έχουν μοιραστεί σε όλη την Ελλάδα για δύο χρόνια μακριά από τα σπίτια τους. Παλεύουν καθημερινά με την ακρίβεια, τα ενοίκια και τον πληθωρισμόγια να βγει κάπως αυτός ο μήνας.Και το πρόβλημα δεν τελειώνει, γιατί το πρόβλημα δεν είναι ο μήνας, αλλά το ότι δεν ξέρουν για πόσα ακόμα χρόνια θα συνεχίζεται αυτή η κατάσταση.Αυτούς τους συναδέλφους μας αποφάσισε το Υπουργείο  να κρατά σε μια ιδιότυπη ομηρία, καθώς δεν υπάρχει εργασιακή ασφάλεια και δείχνει να τους εκδικείται.

Το Υπουργείο εργαλειοποιεί τους Νεοδιόριστους απαιτώντας να αποδεχτούν όλη την αντιεκπαιδευτική πολιτική του καινα διαβιούν στην επισφάλεια που τους ορίζει, μέχρι να δεχτούν όλα όσα θέλει να περάσει. Ως την ολοκληρωτική καταστροφή του δημόσιου σχολείουπου θέλει να περάσει από πάνω τους.

Το Υπουργείο εκβιάζει τους Νεοδιόριστους καθώς λέει ότι όσο η ατομικήαξιολόγηση δεν προχωράει στα σχολεία, θα τους κρατάεισε ομηρία.

Το Υπουργείο το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να εκβιάζει, να εκδικείται και να κρατά σε εργασιακή ανασφάλεια χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

Μάλιστα για τους εμάς τους αναπληρωτές, η εργασιακή ανασφάλεια μορφοποιείται στο νέο νομοσχέδιο με θέμα «Νέα κριτήρια επιλογής Εκπαιδευτικών» που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση. Ενδεικτικά σε συνέντευξη της Υπουργού Παιδείας σε ραδιοφωνικό σταθμό (΄΄Πρακτορείο FM΄΄΄, 20/06/2022) ερωτήθηκε από τον δημοσιογράφο εάν σχεδιάζεται η οργάνωση γραπτών εξετάσεων ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Η απάντηση ήταν ναι και πως κατά τη γνώμη της δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για τη στελέχωση των σχολείων. Μάλιστα συνέχισε λέγοντας πως επιδίωξή της είναι να εφαρμοστούν οι γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  όπως ακριβώς συμβαίνει στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα.

Όλη αυτή η πολιτική της ΕΕ, του ΟΟΣΑ και των Κυβερνήσεων μας θέλουν αέναα στην ελαστική εργασία. Την μία να δουλεύει κανείς και την άλλη να πέφτει στην ανεργία και για αυτό να μοιάζει πως φταίει η/ο εργαζόμενη/ος που δεν μάζεψε αρκετά μόρια, που δεν έγραψε καλά ξανά και ξανά σε εξετάσεις, που δεν πειθάρχησε στους νόμους της διάλυσης του δημόσιου σχολείου.

Η προσπάθεια του Υπουργείου να εφαρμόσει την ατομική αξιολόγηση πρώτα και εκβιαστικά στους νεοδιόριστους (και στους αναπληρωτές στην συνέχεια) με την απειλή της ανασφάλειας της εργασία να περιφέρεται πάνω από τα κεφάλια μας θα πέσει στο κενό. Η ατομική αξιολόγηση όπως και η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων έχει βρεισύσσωμο τον εκπαιδευτικό κλάδο να τις έχει απορρίψει και αντιστέκεται στην εφαρμογή τους.


Εμείς οι νέες και νέοι εργαζόμενες/οι των δημόσιων σχολείων, το μέλλον της εργασίας,θα κάνουμε αυτό που μας αντιστοιχεί, αυτό πουξέρουμε, αυτό που έκανε ο κλάδος μας τόσες δεκαετίες, θα αντιστεκόμαστε!

Να τους παρασύρει η οργή μας! Δεν εκβιαζόμαστε! Δεν χρωστάμε σε κανέναν τίποτα!

Οι αγώνες μας κατοχύρωσαν τους διορισμούς, με αγώνες θα επιβάλλουμε τη μονιμοποίηση ΟΛΩΝ!

Η Αξιολόγηση δεν θα περάσει!

Να το μεταδώσουμε σε κάθε σχολείο ότι νεοδιόριστες/οι, αναπληρώτριες/ες αλλά και οι νέες και νέοι συνάδελφοι που δεν έχουν δουλέψει ακόμα βγαίνουμε στους δρόμους!

·                     Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλες/όλους! Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία! Κατάργηση του ν.4589/19 (προσοντολόγιοΓαβρόγλου).Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο. Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ, συνέντευξη και κάθε είδους φίλτρου για το δικαίωμα στην εργασία.

·                     Κατάργηση των ν.4692/20 και 4823/21 της αξιολόγησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, της απαξίωσης και διάλυσης του δημοσίου χαρακτήρα του Σχολείου.

·                     Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση. Άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων (20-21-22) χωρίς καμία αξιολόγηση και καμία προϋπόθεση!

·                     Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Η/Ο εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμη/ος με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα αμέσως με την πρόσληψή της/του ως μόνιμος εκπαιδευτικός.

 

Αγώνας διαρκείας μέχρι να νικήσουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.