ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ για την αίτηση για μη παραγραφή μισθολογικής ωρίμανσης - ΑΔΕΔΥ (adedy.gr)
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΩΡΙΜΑΝΣΗΣ
Με αφορμή αίτηση προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους που κυκλοφορεί και σχετικές οδηγίες που δίνονται για υποβολή της μέχρι 31/12/2022, αναφορικά με την μη παραγραφή της αξίωσης από το ελληνικό Δημόσιο της μισθολογικής μας ωρίμανσης που πάγωσε το 2016-2017 με το ν. 4354/2015 (μισθολόγιο), επισημαίνουμε τα εξής:
- Η αίτηση αυτή, όπως και κάθε άλλη με παρόμοιο περιεχόμενο, έχει κάποια «αξία», μόνον όταν ακολουθήσει κατάθεση δικαστικής αγωγής διεκδίκησης του ποσού, που αφορά και μάλιστα σε διάστημα 2 χρόνων από την υποβολή της αίτησης. Από μόνη της η αίτηση δεν σημαίνει τίποτα, ούτε μπορεί να παράγει αποτελέσματα στο δημόσιο.
- Είναι φανερό ότι πίσω και από τη συγκεκριμένη αίτηση «κρύβονται» δικηγορικά γραφεία που, την επόμενη μέρα, θα ακολουθήσουν το γνωστό δικαστικό δρόμο… Να κερδίζουν κάποια αγωγή πρωτόδικα και συνήθως σε κάποιο Ειρηνοδικείο για ΙΔΑΧ υπαλλήλους (που εκδικάζονται πιο γρήγορα), να δημιουργούν «κλίμα» με διάφορα δημοσιεύματα…, ώστε να ωθούν σε μαζικές δικαστικές αγωγές διεκδίκησης…
- Υπενθυμίζουμε ότι τα τελευταία χρόνια ποτέ δεν κερδήθηκε μισθολογική παροχή, που αφορά το σύνολο των υπαλλήλων. Ακόμα κι αν είχαν βγει εκατοντάδες θετικές πρωτόδικες αποφάσεις ερχόταν το ΣΤΕ και ο Άρειος Πάγος και «έκλειναν» με αρνητικές αποφάσεις το ζήτημα, βάζοντας πάνω απ’ όλα το «δημόσιο συμφέρον», για το οποίο όλες οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις δεν αμφισβητούν την «νομιμότητα» και την «συνταγματικότητα» των σχετικών νομοθετικών ρυθμίσεων, που κάνουν μισθολογικές περικοπές.
Τέτοια ζητήματα ήταν το επίδομα των 176 ευρώ και η διεκδίκηση των «δώρων», που όλοι γνωρίζουμε την κατάληξή τους.
Υπενθυμίζουμε, επίσης, ότι σε κάποιους κλάδους πχ γιατρούς που κρίθηκαν αντισυνταγματικές οι περικοπές που τους έγιναν δεν τους έχουν δοθεί ακόμα τα σχετικά ποσά, αφού εν τέλει και η εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων βρίσκεται στα χέρια της κάθε κυβέρνησης.
- Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. τα ζητήματα αυτά είναι κατεξοχήν αιτήματα διεκδίκησης και μαζικού αγώνα και έτσι πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε και γι αυτό θεωρούμε πως η θέση μας στα σωματεία, νομαρχιακά τμήματα κλπ πρέπει να είναι σύμφωνη με την προώθηση της κινηματικής λογικής.
Τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι δεν είναι δικαίωμα κάθε εργαζόμενου, που θέλει να προχωρήσει ατομικά και με αίτηση, που έτσι κι αλλιώς από μόνη της δεν στοιχίζει και τίποτα και με αγωγή στη συνέχεια, να το κάνει.
Σας στέλνουμε συνημμένα, για ενημέρωση, ενημερωτικό σημείωμα της νομικής συμβούλου που κατατέθηκε στην Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. όπου αναλύονται τα αναφερόμενα στους χρόνους παραγραφής της αξίωσης.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
2022.12.28 – Ενημερωτικό σημείωμα για την αίτηση για μη παραγραφή μισθολογικής ωρίμανσης
Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ alfavita.gr με περιγραφή της αναλυτικής διαδικασίας που ακολουθείται.
Εκπαιδευτικοί: Διαδικασία μη παραγραφής χρηματικών απαιτήσεων για τη διετία 2016 και 2017 | Alfavita
Για να μην παραγραφούν οι χρηματικές απαιτήσεις μας κατά του δημοσίου για τη μη προσμέτρηση της διετίας 2016 – 2017, για τη μισθολογική μας εξέλιξη
Για να μην παραγραφούν οι χρηματικές απαιτήσεις των εκπαιδευτικών και όλων των δημοσίων υπαλλήλων κατά του δημοσίου για τη μη προσμέτρηση της διετίας 2016 – 2017, για τη μισθολογική μας εξέλιξη, πρέπει όλοι να ακολουθήσουμε την παρακάτω απλή διαδικασία έως 31 – 12 – 2022
Αναλυτικά (αφορά εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους)
Προκειμένου να μην χάσουμε τη δυνατότητα δικαστικής διεκδίκησης του Μισθολογικού Κλιμακίου που δεν χορηγήθηκε τα έτη 2016-2017 σε όλους ανεξαιρέτως του δημοσίους υπαλλήλους, επειδή ανεστάλη η χορήγησή του με τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν. 4354/2015, και μέχρι σήμερα κατά μ.ο. ο καθένας μας μπορεί να έχει απολέσει έως 4.000 ευρώ όλα τα έτη από τη μισθολογική ωρίμανση που θα είχε, εάν μας χορηγούνταν για τη 2ετία 2016-2017 το ΜΚ της κατηγορίας μας, που δεν λάβαμε ποτέ μέχρι σήμερα, χρειάζεται να κάνουμε αίτηση όχλησης μέχρι 31-12-2022 για διακοπή παραγραφής στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, που μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά.
Για αυτό το λόγο σας αποστέλλουμε Υπόδειγμα Αίτησης που μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (ΝΣΚ) μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2022, για όποιον υπάλληλο μελλοντικά θελήσει να κάνει Αγωγή, για να μην παραγραφούν οι αξιώσεις από το Ελληνικό Δημόσιο, να καταβάλει οφειλόμενα ποσά που θα προσδιοριστούν με την Αγωγή για το χρονικό διάστημα από 1-1-2016 έως 31-12-2017, λόγω αναστολής χορήγησης των Μισθολογικών Κλιμακίων σύμφωνα με το άρθρο 26 του Ν.4354/2015, κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 4 παρ. 1 και 22 του Συντάγματος και του άρθρου 1 του πρώτου πρόσθετου πρωτοκόλλου (ΠΠΠ) της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), που είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της προαγωγής μας στο επόμενο μισθολογικό κλιμάκιο και την απώλεια μέρους του εισοδήματός μας και κατά την χρονική περίοδο από 1-1-2018 έως 31-12-2022.
Επίσης τις ίδιες ενέργειες μέχρι 31-12-2022 μπορούν να κάνουν και όσοι συνάδελφοι υπηρετούσαν κατά τα έτη 2016 -2017 κι έπειτα αλλά είναι σήμερα συνταξιούχοι. Οπότε , ο καθένας από μας που έχει τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί τους, παρακαλούμε να αποστείλει το παρόν ενημερωτικό e-mail.
Οδηγίες:
1. Συμπλήρωση των ατομικών στοιχείων στην Αίτηση στο Word και εκτύπωση της ή εκτύπωση της Αίτησης και συμπλήρωση χειρόγραφα των ατομικών στοιχείων
2. Υπογραφή της Αίτησης
3. Σκανάρισμα της υπογεγραμμένης Αίτησης (Αρχείο PDF)
4. Υποβολή του Αρχείου της Αίτησης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΝΣΚ http://www.nsk.gr/web/nsk/e-services
– εισαγωγή μέσω Γ.Γ.Π.Σ. με χρήση κωδικών taxisnet
– επιλέγω Εξώδικο Αίτημα
– επιλέγω Δημιουργία
– ανοίγει το περιβάλλον για το αίτημα
– είδος Εξωδίκου, επιλέγω Διακοπή Παραγραφής στο επόμενο πεδίο Περιγραφή Αιτήματος κάνω αντιγραφή το περιεχόμενο της αίτησης και το επικολλώ
– στο επόμενο πεδίο Συνημμένα Έγγραφα κάνω επιλογή αρχείου και επισυνάπτω την σκαναρισμένη υπογεγραμμένη Αίτηση (δηλαδή το PDF)
– ακολούθως συμπληρώνω όλα τα υπόλοιπα ατομικά στοιχεία, τα ελέγχω και
– ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ
Υπόδειγμα
ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΑΙΤΗΣΗ - ΟΧΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ
(κατ’ άρθρο 143 περ. γ΄ του Ν. 4270/2014)
Του/ης …………………………………………. του ……………… και της ………………, κατοίκου ………………………, οδός …………………………………. αρ. ………., με Α.Φ.Μ. …………………, υπαλλήλου τ.. ………………………………………………………………. που εδρεύει στη ………….…………, επί της οδού ……………………………….................... αρ. …., Τ.Κ. ……… .
*************************
Με το άρθρο 26 του Ν. 4354/2015 ορίστηκε ότι: «1) Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος, η μισθολογική κατάταξη των υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 9 πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τυπικά τους προσόντα, το χρόνο υπηρεσίας στο φορέα που υπηρετούν, καθώς και το χρόνο υπηρεσίας, που έχει αναγνωριστεί από το φορέα αυτόν, μέχρι και στις 31.12.2015. 2) Μετά τη μισθολογική κατάταξη της προηγούμενης παραγράφου, η μισθολογική εξέλιξη όλων των υπαλλήλων αναστέλλεται μέχρι τις 31.12.2017. Από 1.1.2018 η μισθολογική εξέλιξη ενεργοποιείται εκ νέου … χωρίς όμως να λαμβάνεται υπόψη το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των διατάξεων του παρόντος νόμου μέχρι τις 31.12.2017.»
Επειδή η προαναφερόμενη νομοθετική ρύθμιση του άρθρου 26 παρ. 2 του Ν. 4354/2015, δυνάμει της οποίας ανεστάλη η μισθολογική εξέλιξη όλων ανεξαιρέτως των υπαλλήλων, μεταξύ των οποίων και εμού, για το χρονικό διάστημα από 1-1-2016 έως 31-12-2017, πέραν της απώλειας μέρους του εισοδήματός μου κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα (1-1-2016 έως 31-12-2017), είχε ως άμεσο αποτέλεσμα, λόγω της καθυστέρησης της προαγωγής μου στο επόμενο μισθολογικό κλιμάκιο κατ’ εφαρμογή των διατάξεων περί μισθολογικής κατάταξης, την απώλεια μέρους του εισοδήματός μου και κατά την χρονική περίοδο από 1-1-2018 έως 31-12-2022.
Επειδή η ως άνω αναστολή της μισθολογικής μου εξέλιξης και η επιγενόμενη μείωση των δικαιούμενων εισοδημάτων μου τόσο κατά το χρονικό διάστημα από 1-1-2016 έως 31-12-2017 αλλά και κατά το χρονικό διάστημα από 1-1-2018 έως 31-12-2022, είναι αντίθετη στις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 22 του Συντάγματος, αλλά και στη διάταξη του άρθρου 1 του πρώτου πρόσθετου πρωτοκόλλου (ΠΠΠ) της Ευρωπαικής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ).
Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 143 περ. γ΄ του Ν. 4270/2014 ορίζεται ότι: «Με την επιφύλαξη ειδικών διατάξεων, η παραγραφή των χρηματικών απαιτήσεων κατά του Δημοσίου διακόπτεται μόνο: … γ) Με την υποβολή αίτησης προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους για την αναγνώριση της απαίτησης, οπότε η παραγραφή αρχίζει εκ νέου από τη χρονολογία θεώρησης ή έγκρισης του οικείου πρακτικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Αν δεν εκδοθεί πρακτικό, η παραγραφή αρχίζει μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τη χρονολογία υποβολής της αίτησης. Υποβολή δεύτερης αίτησης δεν διακόπτει εκ νέου την παραγραφή.»
Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, με την παρούσα αίτησή μου, η οποία είναι νόμιμη, βάσιμη και αληθής, ασκούμενη κατ’ άρθρο 143 περ. γ΄ του Ν. 4270/2014 [Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις] (Α΄ 143), δια της υποβολής της στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, συνεπάγεται τη διακοπή της παραγραφής της αξίωσής μου,
ΑΙΤΟΥΜΑΙ
Να αναγνωριστεί η υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου να μου καταβάλει το ποσό των 4.000 ευρώ ή οποιοδήποτε άλλο ποσό προσδιορίσω με την σχετική αγωγή μου, το οποίο ποσό μου οφείλει λόγω της εφαρμογής κατά το χρονικό διάστημα από 1-1-2016 έως 31-12-2017 του άρθρου 26 του Ν. 4354/2015, κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 4 παρ. 1 και 22 του Συντάγματος και του άρθρου 1 του πρώτου πρόσθετου πρωτοκόλλου (ΠΠΠ) της Ευρωπαικής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), που είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της προαγωγής μου στο επόμενο μισθολογικό κλιμάκιο και την απώλεια μέρους του εισοδήματός μου και κατά την χρονική περίοδο από 1-1-2018 έως 31-12-2022.
…………………. ……/12/2022
Ο/Η Αιτών/Αιτούσα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.