Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ Ν.Ορεστιάδα 28/ 03 /2024
ΕΡΓAΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Αρ. πρωτ.: 28
68200 Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
e-mail: b.elme.evrou@gmail.com
blog: http://b-elme-evrou.blogspot.gr/
ΠΡΟΣ:
Σχ. μονάδες Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
ΚΟΙΝ: 1. Α ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
2. ΔΔΕ ΕΒΡΟΥ
3. Π.Δ.Ε. Α.Μ.Θ.
4. Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ
5. ΟΛΜΕ
Θέμα: Αποφάσεις έκτακτης Γ.Σ. της 28/03/24 για τα επίκαιρα εκπαιδευτικά ζητήματα
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι!
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28/03 στην αίθουσα του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ν.Ορεστιάδος έκτακτη Γ.Σ. της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ.
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ – ΑΙΤΗΜΑΤΑ - ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ Γ.Σ. ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΟΛΜΕ ΤΗΣ 28/03/24 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
Ο αγώνας των εκπαιδευτικών κατά της αξιολόγησης και της αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης, συνεχίζεται. Δεκάδες είναι τα πρωτοβάθμια σωματεία, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, που προκήρυξαν ήδη απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση, ενώ άλλα ετοιμάζονται να προκηρύξουν τις επόμενες μέρες, όπως κατατέθηκε στο Συντονισμό Πρωτοβάθμιων Σωματείων στις 24/03.
Οι διαρκείς δικαστικές προσφυγές της κυβέρνησης κατά της απεργίας - αποχής καταδεικνύουν την αδυναμία της να αντιμετωπίσει τον αγώνα των εκπαιδευτικών κατά της αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών. Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να επιβάλει την πολιτική της με απαγόρευση θεμελιωδών δικαιωμάτων όπως η απεργία.
Με την πρόσφατη εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, η αξιολόγηση επεκτείνεται στο πεδίο Β για την αξιολόγηση της υπηρεσιακής επάρκειας των εκπαιδευτικών με ανάρτηση των “προσόντων” τους και της έκθεσης αυτοαξιολόγησης. Δεν αφορά μόνο τους νεοδιόριστους, αλλά όλους τους εκπαιδευτικούς.
Η επίθεση της κυβέρνησης και η κλιμάκωση του αυταρχισμού απαιτεί αντίστοιχη απάντηση.
Οι αγώνες των φοιτητών και του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, των αγροτών και των εργαζομένων με τη μαζική συμμετοχή τους στα συλλαλητήρια και στην απεργία στις 28/02 ενάντια στη φτώχεια, την ακρίβεια, τη λιτότητα και τη διάλυση - ξεπούλημα των δημόσιων αγαθών (παιδεία, υγεία, κοινωνική ασφάλιση), τη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών, η αμφισβήτηση της κυβερνητικής πολιτικής, η μακροχρόνια σύγκρουση με την κυβέρνηση για να μην περάσει η αξιολόγηση, οι διαδηλώσεις στήριξης της 12 χρονης στον Κολωνό, δίνουν το μήνυμα ότι ένοχη είναι η πολιτική τους και όσοι τη στηρίζουν. Διαμορφώνουν μια νέα κατάσταση στην αντιπαράθεση με την κυβέρνηση και το συστημικό πολιτικό κατεστημένο και σηματοδοτούν τον αναγκαίο κοινό αγώνα όλων των αγωνιζόμενων με συνέχιση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Το εκπαιδευτικό κίνημα, πάνω από 42 χρόνια και παρά τις προσπάθειες όλων των κυβερνήσεων από το 1990 και μετά, δεν επέτρεψε να κατισχύσει η αξιολόγηση ως βασικός μοχλός για την εμπορευματοποίηση - ιδιωτικοποίηση και διάλυση του δημόσιου σχολείου. Το διακύβευμα είναι μεγάλο και ιστορικής σημασίας.
Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ και οι παρατάξεις που είναι χρεωμένες με την επιβαρυμένη στάση υποχώρησης στον αγώνα κατά της αυτοαξιολόγησης τον Οκτώβριο του 2021, που άφησαν χωρίς συνδικαλιστική κάλυψη τον κλάδο και υπονόμευσαν τον αγώνα των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, δεν μπορούν να ροκανίζουν το χρόνο, αφήνοντας ήδη τους συναδέλφους 3 εβδομάδες ακάλυπτους, αντί να αποδεχθούν να πάρουν απόφαση ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ, ΕΛΜΕ να επαναπροκηρύσσουν την Α – Α κάθε φορά που το ΥΠΑΙΘΑ θα παρεμβαίνει να την βγάζει παράνομη, αλλάζοντας τα αιτήματα και το περιεχόμενο κάθε φορά στο εξώδικο που θα κατατίθεται.
Δεν υπάρχουν περιθώρια καθυστερήσεων. Ο αξιολογικός μηχανισμός εντείνει την επίθεση του για να τελειώνουν με τους νεοδιόριστους και να προχωρήσουν στους υπόλοιπους και απαίτηση των εκπαιδευτικών είναι να μη μείνει κανένας/καμιά μόνος/μόνη ούτε για μια μέρα!
Τώρα ακόμα πιο αποφασιστικά, ακόμα πιο μαζικά και άλλα πρωτοβάθμια σωματεία να προχωρήσουν βγουν μπροστά.
Τα πρωτοβάθμια σωματεία που είναι η ψυχή του αγώνα κατά της αξιολόγησης μπορούν με κοινή δράση, πρωτοβουλίες και αγωνιστικές κινητοποιήσεις να συμβάλλουν καθοριστικά στη συνέχιση του αγώνα!
Ο πολλαπλασιασμός των σωματείων που προκηρύττουν Α-Α, η μαζική συμμετοχή στις ΓΣ, οι πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών σωματείων και ο συντονισμός τους αποτελούν εγγύηση για τη συνέχιση του αγώνα και τη νίκη!
Η Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ συμμετείχε σε δύο συσκέψεις συντονισμού 35 πρωτοβάθμιων σωματείων, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Παρασκευή 15/03 και 24/03 όπου κατατέθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις για τη συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα, τις οποίες και αποστείλαμε με σχετικά Δελτία Τύπου. Ήδη χρησιμοποιούμε τις μονόωρες - δίωρες – τρίωρες στάσεις εργασίας που προκήρυξε η ΕΛΜΕ για να αντιδράσουμε συλλογικά στο σχολείο όταν επιχειρήσουν οι αξιολογητές να μπούνε στην τάξη.
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
η Γ.Σ. αποφασίζει τα εξής:
1. Την κήρυξη απεργίας - αποχής από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης που προβλέπονται από τις διατάξεις 9950/ΓΔ5/27.1.2023 Κ.Υ.Α., την 12980/Ε3/3.2.2023 (Β΄ 602) Κ.Υ.Α., την 118991/ΓΔ5/23-10-2023 εγκύκλιο, την 5302/ΓΔ5/17-1-2024 εγκύκλιο, την 16870/ΓΔ5/16 19-2-2024, 28857/Ε3/20-3-2024 και κάθε άλλης κανονιστικής πράξεως που εκδόθηκε ή θα εκδοθεί κατ’ εφαρμογή και κατ’ εξουσιοδότηση των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν.4692/2020 και των άρθρων 56 έως 83 και 97 ν.4823/2021.
2. Αναθέτει και εξουσιοδοτεί το Δ.Σ., σύμφωνα με τα ανωτέρω, να προχωρήσει όποτε χρειαστεί σε κήρυξη και νέας επικαιροποιημένης της υφιστάμενης απόφασης απεργίας - αποχής. Αξιοποιούμε την δυνατότητα κατάθεσης εφέσεων.
3. Η απεργιακή κλιμάκωση είναι αναγκαία συνθήκη και για την αντιμετώπιση της αξιολόγησης. Η ΟΛΜΕ να αποφασίσει 24ωρη απεργία στις 05/04 και απεργιακή κλιμάκωση των κινητοποιήσεων (ενδεικτικά αναφέρουμε 48ωρη απεργία 16-17/04, απογευματινά συλλαλητήρια, κλπ).
4. Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ να προχωρήσουν άμεσα στην προκήρυξη απεργίας - αποχής ( Α/Α ).
5. Καλούμε την ΟΛΜΕ να καλέσει και αυτή όλες τις ΕΛΜΕ να προκηρύξουν Α/Α. Το ίδιο να πράξει και προς την ΑΔΕΔΥ.
6. Καλούμε την ΟΛΜΕ να αποφασίζει συνεχόμενες επαναπροκήρυξεις Α/Α και στάσεις εργασίας ως βασικό όπλο για να σταματήσει η αξιολογική διαδικασία με σημαντικό ρόλο των συλλόγων διδασκόντων και των ΕΛΜΕ ( μονόωρες, δίωρες, τρίωρες ).
7. Καλούμε την ΟΛΜΕ να οργανώσει εκδήλωση και συνέντευξη τύπου μαζί με τη ΔΟΕ, για την ποινικοποίηση των απεργιακών αγώνων.
8. Καλούμε την ΟΛΜΕ να προβαίνει σε καταγγελίες των στελεχών της εκπαίδευσης ( Σ.Σ., Δ.Δ.Ε., Δ/ντές σχολείων,) όταν εκφοβίζουν και τρομοκρατούν τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες.
9. Καλούμε την ΟΛΜΕ να ορίσει νέες Γενικές Συνελεύσεις και Γ.Σ. Προέδρων για αγωνιστική κλιμάκωση.
ΑΙΤΗΜΑΤΑ – ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ
· Κατάργηση του νόμου για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
· Να ακυρωθεί – ανατραπεί ο πρόσφατος νόμος για την επαγγελματική εκπαίδευση.
· Γενναίες αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού και σύνταξης. Κάλυψη όλων των απωλειών των μνημονίων, του πληθωρισμού και της ακρίβειας, για ζωή με αξιοπρέπεια. Συνεχής αύξηση - αναπροσαρμογή των μισθών και των συντάξεων με βάση τον τιμάριθμο. 1200 ευρώ καθαρά πρώτος μισθός στους νεοδιόριστους και αντίστοιχες αυξήσεις σε όλα τα ΜΚ. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή. Να αποδοθεί το κλεμμένο Μ.Κ. του 2016-2017. Κατάργηση περικοπών στο επίδομα των απομακρυσμένων – παραμεθόριων περιοχών της παρ. 2 του άρθρου 15 του ν. 4024/2011, λόγω βραχυχρόνιων αναρρωτικών αδειών.
· Άμεση λήψη μέτρων κατά της ακρίβειας. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης και διατροφής. Διατίμηση στα τιμολόγια του ηλ. ρεύματος και των καυσίμων (με επιβολή πλαφόν στις τιμές ) και σε όλα τα βασικά αγαθά με κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για τους εργαζόμενους. Κατάργηση του “χρηματιστηρίου ενέργειας” και των ρητρών αναπροσαρμογής. – όχι στους πλειστηριασμούς και τις διακοπές ηλ.ρεύματος, νερού και διαγραφή των χρεών των ευάλωτων νοικοκυριών. Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ. Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις - δημόσια αγαθά η ενέργεια, το νερό κλπ.
· Άμεση καταβολή των συντάξεων στους συνταξιούχους. Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών - αντισυνταξιοδοτικών νόμων. Έκτακτες επιχορηγήσεις για τα ταμεία. Πλήρης σύνταξη με 30 χρόνια εργασίας χωρίς όριο ηλικίας, ίση με τον καταληκτικό μισθό. Αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας και του χρόνου σπουδών, χωρίς εξαγορά. Να σταματήσει το απαξιωτικό καθεστώς των «έναντι» στις συντάξεις. Διπλασιασμός του εφάπαξ.
· Αύξηση δαπανών για τη δημόσια και δωρεάν Υγεία, Παιδεία, κοινωνικές υπηρεσίες, καθολική ασφάλιση και κοινωνικά αγαθά αντί για πληρωμή του δημόσιου χρέους, επιδοτήσεις τραπεζών, φοροαπαλλαγές στο κεφάλαιο και voucher της ντροπής.
· Μόνιμη και σταθερή εργασία με δικαιώματα για όλους/ες – όχι στην ελαστική εργασία. Απαγόρευση των απολύσεων, επίδομα ανεργίας σε όλους τους ανέργους. Μόνιμες προσλήψεις σε Υγεία, Παιδεία, κοινωνικές υπηρεσίες.
· Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών/ μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Κατάργηση του απαράδεκτου θεσμού των ΑΜΩ και κάθε μορφής ευέλικτης απασχόλησης. Πλήρης εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μόνιμων συναδέλφων. Όχι στο προσοντολόγιο και σε νέο διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
· Άμεση χρηματοδότηση και διάθεση εκτάκτων κονδυλίων στα σχολεία ώστε να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες απαιτήσεις λειτουργία τους, που δημιουργεί το κύμα αυξήσεων στην ενέργεια.
· Λήψη ουσιαστικών μέτρων στήριξης της διαβίωσης των αναπληρωτών και των νεοδιορίστων συναδέλφων. Οικονομική ενίσχυση των νέων συναδέλφων.
· Ουσιαστική αύξηση του ποσού της χιλιομετρικής αποζημίωσης για την κάλυψη των οδοιπορικών για εκπαιδευτικούς που μετακινούνται για να συμπληρώσουν το ωράριό τους ή να ανταποκριθούν σε άλλες υπηρεσιακές υποχρεώσεις (επιτηρήσεις πανελλαδικών εξετάσεων, βαθμολογικά κέντρα κ.λπ.) και διεύρυνση των κατηγοριών που δικαιούνται αποζημίωση.
· Κατάργηση όλου του αντιδραστικού θεσμικού πλαισίου, Κεραμέως (ν.4692/20, 4713/20, 4763/20, 4777/21, 4823/21 κλπ) και Πιερρακάκη 5082/2024.
· Όχι στο νέο σχολείο – εξεταστικό κέντρο. Να καταργηθούν ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων, PISA. Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση. Να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για τους μέντορες, ενδοσχολικούς συντονιστές και εκπαιδευτικούς ομίλους. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο δημόσιο σχολείο. Επανασχεδιασμός της ύλης και των διδακτικών στόχων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης για την κάλυψη των μορφωτικών κενών των μαθητών μας, εξαιτίας της τηλεκπαίδευσης στην εποχή της πανδημίας.
· Επαναλειτουργία της Π.Δ.Σ. σε όλα τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ.
· Κατάργηση κάθε νομοθετικής διάταξης που επιτρέπει κάμερα στα σχολεία και on – line μετάδοση των μαθημάτων. Αναβάθμιση του ΠΣΔ και των τεχνολογικών υποδομών των σχολείων, διακοπή της σύμβασης με την cisco και προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.
· Αναμόρφωση των ωρολογίων προγραμμάτων που οδήγησαν στον αφανισμό ολόκληρων επιστημονικών πεδίων δηλαδή των Κοινωνικών Επιστημών και της Καλλιτεχνικής Παιδείας και άμεση επαναφορά της Κοινωνιολογίας.
· Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 ισχύοντα!
· Κατάργηση της διετούς υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών στον τόπο διορισμού τους. Ακώλυτη μονιμοποίηση των νεοδιορίστων συναδέλφων (από το 2020 ), (κατάργηση του ν.4823/2021).
· Πλήρης διαφάνεια και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών όλων των κατηγοριών, με δημοσιοποίηση όλων των κενών.
· Άμεση κάλυψη όλων των κενών σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές. Καμία συγχώνευση, κατάργηση τμημάτων.
· Επαναφορά του επιδόματος σε όλους τους εργαζομένους στην Ειδική Αγωγή.
· Όχι στις παραβιάσεις εργασιακών δικαιωμάτων στα σχολεία (ωράριο, εφημερίες, αναπληρώσεις, κ.ά.)
· Να σταματήσουν οι ταχύρυθμες τηλε-επιμορφώσεις - διαλέξεις. Ζητούμε ουσιαστική ετήσια επιμόρφωση πανεπιστημιακού επιπέδου (με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα), για όλους.
· Πάγια θέση και διεκδίκηση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.
· Κατάργηση της ισοτιμίας κολλεγίων - ΑΕΙ.
· Κήρυξη απεργίας – αποχής από την αντιδραστική «αξιολόγηση - αυτοαξιολόγηση» που επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ.
· Κήρυξη απεργίας – αποχής από κάθε άσκηση καθηκόντων και ρόλους μέντορα και ενδοσχολικού συντονιστή.
· Επαναπροκήρυξη από την ΟΛΜΕ και από τις ΕΛΜΕ, της απεργίας – αποχής από την ατομική αξιολόγηση.
· Ζητούμε από την ΟΛΜΕ να απαιτήσει αναλυτική ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ για τα κονδύλια που έχουν δαπανηθεί σχετικά με το πρόγραμμα «αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης».
· Σύσταση Διεύθυνσης Εκπαίδευσης στο Βόρειο Έβρο (Το αίτημά μας αυτό έχει κατατεθεί στο αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας από το 2010). Μέχρι τη λειτουργία της, θεωρούμε απαραίτητη τη δημιουργία 3 περιοχών μετάθεσης, ως εξής:
Α΄ ΕΒΡΟΥ: Δήμοι Αλεξανδρούπολης και Σουφλίου
Β΄ ΕΒΡΟΥ: Δήμοι Διδυμοτείχου και Ορεστιάδας
Γ΄ ΕΒΡΟΥ: Δήμος Σαμοθράκης
(1. Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟ Β.ΕΒΡΟ! ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ! (2019)
2. ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΥΣΔΕ (ως προς τις περιοχές μετάθεσης) της συνεδρίασης 08/02/2017 . ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ: ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 2 της 08/02 (agonsysp.blogspot.com )
· Κάτω όλοι οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι! Αγωνιζόμαστε για πραγματικά Ενιαίο 12χρονο Δημόσιο και Δωρεάν Σχολείο για όλα τα παιδιά. Κανένα παιδί έξω από τη δημόσια εκπαίδευση.
· Περιφρουρούμε τα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά μας δικαιώματα! Κάτω τα χέρια από τα σωματεία, την διαδήλωση και την απεργία. Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή των αντεργατικών εκτρωμάτων «Χατζηδάκη», «Γεωργιάδη».
· Ανατροπή της πολιτικής Κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ – Κεφαλαίου.
Καλούμε τη Γενική Συνέλευση των Προέδρων να υιοθετήσει το παραπάνω πλαίσιο αιτημάτων, να προασπίσει τα σωματεία και τις αγωνιστικές παραδόσεις τους!
Εξουσιοδοτείται ο εκπρόσωπος της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ στη Γ.Σ. των Προέδρων ΕΛΜΕ να παρουσιάσει και να υποστηρίξει τα παραπάνω, συνδιαμορφώνοντας με τους υπολοίπους συναδέλφους εκπροσώπους των ΕΛΜΕ, πλαίσιο απεργιακών κινητοποιήσεων, ψηφισμάτων, προτάσεων και διεκδικήσεων συναφούς αγωνιστικού χαρακτήρα.
Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Β΄ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ 28/03/2024
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΕΛΜΕ!
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας
Κουσινίδης Χαρίλαος Βούλκος Χρήστος
ΔΗΛΩΣΗ
Συμμετοχής στην Απεργία - Αποχή από την ατομική αξιολόγηση.
Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ στις 28/03/2024, από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης που προβλέπονται από τις διατάξεις των 9950/ΓΔ5/27-1-2023, 118891/ΓΔ5/23-10-2023 και την μεταγενέστερη 41539/ΓΔ5/ 17-1-2024 και κάθε άλλης κανονιστικής πράξεως που εκδόθηκε ή θα εκδοθεί κατ’ εφαρμογή και κατ’ εξουσιοδότηση των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν.4692/2020 και των άρθρων 56 εώς 83 και 97 ν.4823/2021 και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.