Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ. Αλληλεγγύη στους διωκόμενους απεργούς συναδέλφους των ΕΛΜΕ Εύβοιας και Φθιώτιδας

 


Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ                                                                                          Ν.Ορεστιάδα 23 / 06 / 2026

ΕΡΓAΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ                                               Αρ. πρωτ.:  32

68200 Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ

e-mail: b.elme.evrou@gmail.com

blog: http://b-elme-evrou.blogspot.gr/

ΠΡΟΣ:

1.       Σχ. μονάδες Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ

ΚΟΙΝ:

1.     Α ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ

2.     ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΟΡ/ΔΑΣ

3.     ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ κ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ κ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

4.     ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ

5.     ΕΛΜΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

6.     Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ

7.     ΟΛΜΕ

 

Θέμα: « Αλληλεγγύη στους διωκόμενους απεργούς συναδέλφους των ΕΛΜΕ Εύβοιας και Φθιώτιδας »

Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ – Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,

 

Μετά τους συναδέλφους της Λακωνίας ήρθε η σειρά εκπαιδευτικών της Εύβοιας και της Φθιώτιδας να κληθούν σε απολογία για το… «έγκλημά» τους να εφαρμόσουν τις αποφάσεις ΕΛΜΕ – ΟΛΜΕ - ΑΔΕΔΥ και να συμμετέχουν στην απεργία – αποχή από την ατομική αξιολόγηση. Την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 και ώρα 9:00 πμ τέσσερεις συνάδελφοί μας της ΕΛΜΕ Ευβοίας, ανάμεσά τους και ο πρόεδρος του ΔΣ και δύο συνάδελφοι της Φθιώτιδας έχουν κληθεί να παρουσιαστούν στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία και να απολογηθούν επειδή άσκησαν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην απεργία.

Οι συνάδελφοί μας οι οποίοι καλούνται σε απολογία, στάθηκαν υποδειγματικοί δημόσιοι λειτουργοί όλη τη χρονιά που πέρασε, αλλά και τα προηγούμενα χρόνια. Χρειάστηκε όπως χιλιάδες από μας, να υπηρετήσουν ως αναπληρωτές μακριά από τα σπίτια και τις οικογένειές τους για δέκα ή δεκαπέντε χρόνια, να επιδιώξουν με προσωπικό κόπο, οικονομικό και κοινωνικό κόστος τον διορισμό, για να έρθει μετά η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ και να τους πει ότι αφού πέτυχαν τον πολυπόθητο διορισμό, πρέπει τώρα να «αξιολογηθούν» για να έχουν δικαίωμα στη μονιμότητα. Μάλιστα μέσω προσφυγής στο Διοικητικό Εφετείο μέρος αυτών έχουν επιτύχει και την ακώλυτη μονιμοποίηση χωρίς αξιολόγηση.

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,

 

Το υπουργείο δεν νοιάζεται για τα ουσιαστικά προσόντα, που είναι η πολυετής προϋπηρεσία και η ανιδιοτελής προσφορά στο δημόσιο σχολεία, για το πολυεπίπεδο έργο των εκπαιδευτικών. Το υπουργείο ενδιαφέρεται μόνο να περάσει την αντιεκπαιδευτική πολιτική του και για αυτό το λόγο δεν έχει σημασία πόσο καλός είναι στη δουλειά του ένας εκπαιδευτικός, αλλά πόσο υπάκουος είναι. Πόσο έτοιμος είναι να εφαρμόσει ό,τι έρχεται «από πάνω», χωρίς αντιρρήσεις.

Μια πολιτική που οδηγεί σε υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, κατηγοριοποίηση σχολείων, εμπορευματοποίηση της γνώσης δεν μπορεί να πείσει κανέναν και καμία κι έτσι χρειάζονται άλλες μέθοδοι. Χρειάζεται η απειλή της μη μονιμοποίησης για τους νεοδιόριστους και βεβαίως χρειάζεται να βαφτιστεί «πειθαρχικό παράπτωμα» η συμμετοχή σε νόμιμα προκηρυγμένη απεργία, ενώ ο ίδιος ο Πειθαρχικός Νόμος (ν.3528/2007 αρ.107 παρ.3) και οι επόμενοι αναφέρουν πως «σε καμία περίπτωση, δεν συνιστά ανάρμοστη συμπεριφορά ή ανάξια για υπάλληλο διαγωγή … η άσκηση συνδικαλιστικής, πολιτικής ή κοινωνικής δράσης.»

Οι εκπαιδευτικοί όμως, διδάσκουμε και με τη στάση ζωής μας και τους αγώνες μας!

ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.